Dag 7 - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Jeroen Maliepaard

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

19 Januari 2020 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag hebben wij met Grootmeester Lim het graf van hapkido Founder Choi Yong Sul bezocht. Gelukkig viel het weer alles mee; blauwe lucht, zon en niet te koud.

'S middags zijn Barry en ik naar het Daegu National Museum en het Daegu Art Museum geweest. Het eerste museum was het best.

'S avonds zijn wij met Grootmeester Lim naar een Aquarium geweest. Een leuke zeemeerminnenshow gezien en een aantal leuke dieren.

Daarna hebben we met Grootmeester Lim Chae Kwan fried chicken gegeten.

Morgen alweer de laatste trainingsdag...wat gaat de tijd dan toch snel....

• 19 Januari 2020 - 20:06

Ina:

een week gaat snel voorbij!
    Maar superleuk dat jullie naast de zware trainingen ook nog leuke dingen doen :-)
    Nog even er tegenaan morgen!!!!
    Geniet ervan !!!!

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012