Vijfde dag in Korea - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu Vijfde dag in Korea - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

Vijfde dag in Korea

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

16 November 2022 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag hebben we zelf gegeten, lekker croissantje en rijstbroodje voor de verandering :)

Vervolgens hebben we 3 uur achter elkaar getraind. Na de training hebben we met zijn 3-en geluncht.

Na de lunch zijn we naar Palgong Mountain geweest. Onderweg hebben we nog een vriend van GM Lim en diens dochter opgehaald. We zijn met een kabelbaantje naar boven gegaan. Wat wel fijn was dat de dochter van GM Lims vriend goed Engels sprak, waardoor er veel informatie met ons kon worden gedeeld. Op de berg hebben we even genoten van het uitzicht.

Na dit uitje hebben we gedineerd met andere vrienden van GM Lim. Twee daarvan heb ik ook op een vorige reis ontmoet (toentertijd met Barry en volgens mij ook met Margreet en Wim). Zij zijn eigenaren van ca. 20 Chinese restaurants in Deagu en omgeving Het was leuk deze mensen weer te zien.

Morgen weer een nieuwe dag waar weer wordt getraind. Tot heden 40 nieuwe technieken gekregen en we zijn nog niet klaar :)

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012