Achtste dag in Korea - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu Achtste dag in Korea - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

Achtste dag in Korea

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

19 November 2022 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag voelt mijn rug een stuk beter aan gelukkig. Ik heb vandaag mijn 4e dan certificaat in ontvangst mogen nemen. GM Lim is heel tevreden over ons, maar ook over wat hij ziet in Nederland. Hij wil ons dolgraag blijven helpen en steunen vanuit Korea. Hij heeft meerdere malen aangegeven dat hij heel blij is met ons, zowel als persoon als wat wij technisch konden laten zien.

Na de ceremonie hebben wij geluncht met GM Lim. Na de lunch hebben wij het graf van Founder Choi Yong Sul bezocht. Het was heerlijk weer vandaag, zo'n 18 graden, blauwe lucht en een zonnetje erbij.

Daarna hebben we met z'n 3-en een Koreaanse film in de bios gezien. Doordat de film zonder Engelse ondertiteling was, was het vrij lastig deze te volgen. Je mist de dialogen.

Na de film zijn wij door een park gelopen. Dit is een hele kleine dierentuin waar je zonder entree kan binnenwandelen. De meeste dieren zaten binnen, waardoor we snel door het park konden lopen.

Daarna hebben wij met een vriend van GM Lim en 2 van zijn dochters gedineerd. Na het diner hebben we afscheid genomen van hen. Hopelijk zien we ze volgend jaar weer :)

Morgen hebben we een vrije dag. Lekker even niets doen en bijkomen.

• 19 November 2022 - 13:59

Loes:

Gefeliciteerd! Super trots op jou! Je hebt t zeker verdiend! [e-1f973][e-1f389][e-1f94b]

Geniet van jullie vrije dag morgen!

• 19 November 2022 - 14:00

Ina:

Van harte gefeliciteerd!!!! Super!!! Heb je ook echt verdiend hoor, gaaf[e-1f973][e-1f973][e-1f973]

Fijn dat het je rug stuk beter gaat...dat je toch weer dingen kan doen...

Morgen daagje voor jullie zelf, even bijkomen en zelf wat ondernemen...

Geniet nog van alle leuke dingen!!!

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012