Het vertrek - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Jeroen Maliepaard

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

14 November 2018 | Nederland, Middenbeemster

Het is begonnen..eindelijk! Zolang er naar toe geleefd en nu is het moment daar!! Vanochtend ging de wekker om half 5. Half 6 zijn we door Angelique en Wim Sr naar Schiphol gebracht. Om 10.20 gaan we naar Frankrijk om vervolgensdoor te reizen naar Seoul.

Zojuist afscheid van Angelique en Wim Sr genomen, nu lekker aan een theetje en broodje. Bedankt voor het brengen Angelique en Wim Sr :)

We zijn omsrreeks half 12 geland in Parijs. Om 13.10 vliegen we naar Korea. Yes:)

Mochten jullie ons reisverslag niet willen volgen, kun je je afmelden.

Groetjes,

Barry, Wim, Margreet en Jeroen

• 14 November 2018 - 06:13

Kitty :

Een hele goede reis.
    Dit is al een leuk begin en ook met die foto's.
    Ben heel benieuwd verder.
    Veel plezier en veel liefs.

• 14 November 2018 - 12:15

Atie :

Heel veel plezier en succes met de training

• 14 November 2018 - 16:42

Hilly Van Hassent:

Mooi weer om te vliegen. Kijk op Angelique en Wim kun je rekenen. Veel plezier jullie samen. En bij spierpijn, je hebt de masseur bij je heeee....

• 14 November 2018 - 19:07

Niels:

Veel plezier =) ! Kam sa ham ni-jeweetwel #hebhetgeprobeerd ;) !

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012