Dag 8, 6e trainingsdag - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu Dag 8, 6e trainingsdag - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

Dag 8, 6e trainingsdag

Door: Jeroen Maliepaard

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

22 November 2018 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag hebben wij weer 2x 2 uur getraind. We zijn een nieuwe poemsae rijker! Vanavond hebben wij bij de Starbucks een bakkie koffie gedronken.

Morgen overdag nog 2x 2 uur trainen om de dag af te sluiten met een test. Er wordt getest hoeveel wij in die week hebben kunnen opslaan en hebben verwerkt. Alle aspecten worden getest: valbreken, slag en traptechnieken, blokken, poemsaes en de witte en groene band technieken.

• 22 November 2018 - 15:36

Ina:

dan wens ik jullie heel veel succes toe!!!! Ik heb alle vertrouwen in jullie, jullie doen het super!!!!

• 22 November 2018 - 18:04

Cok Van Damme:

Hoi Jeroen,
    Interessant allemaal.
    Misschien is het ook wel iets voor mij.
    Het nadeel is echter dat als ik wil beginnen er dan nog zo’n lange tijd tussen zit voordat het zo ver is.
    En als het dan zo ver is haak ik weer af.

In ieder geval veel succes

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012