4e dag, 2e trainingsdag - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu 4e dag, 2e trainingsdag - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

4e dag, 2e trainingsdag

Door: Jeroen Maliepaard

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

17 November 2018 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag hebben wij de 2e trainingsdag gehad. 'S ochtends eerst nog wat groene band technieken van Grootmeester Lim ontvangen. Aan het einde van de ochtendtraining moesten wij de witte band technieken aan de Grootneester laten zien.

Deze heeft de Grootmeester tijdens de middagtraining met ons deels doorgenomen. De overige technieken worden de komende trainingsdagen doorgenomen.

Vanavond zijn we de stad in gegaan met de Grootmeester en zijn vrouw. Lekker gegeten in een restaurant. Daarna hebben wij nog even geshopt en zijn wij een traditionele Koreaanse markt bezocht.

Morgen hebben we een vrije dag en gaan we
met de Grootmeester en diens vrouw een park bezichtigen.

• 17 November 2018 - 14:29

Hilly Van Hassent:

Wat leuk...souvenirs. voor je sportmaatjes :))))

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012