Dag 2 - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Jeroen Maliepaard

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

14 Januari 2020 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag zijn wij veilig op Incheon Airport geland. Vanuit daar zijn wij doorgereisd naar Daegu. Wij kwamen daar om 12.00 uur aan.
Grootmeester Lim Chae Kwan stond ons al op te wachten.

Na een beetje te hebben bijgepraat, hebben wij van 16.00 tot 17.00 uur getraind. Wij hebben meteen enkele nieuwe technieken gekregen.
Wij weten nu al dat de reis niet voor niets is...wat een harde (afmaak)technieken! Echt genieten :)

Straks nog even een hapje eten met de grootmeester. Morgen weer de nieuwe dat met 2x 2 uur training :)

• 14 Januari 2020 - 10:39

Margreet:

Ach ja je bent ook niets meer gewend

• 14 Januari 2020 - 10:42

Margreet:

Grapje hoor hahaha.....veel plezier en doe de groeten aan de grootmeester. Eet smakelijk

• 14 Januari 2020 - 18:21

Ina:

Kijk dat horen we maar graag, dat je deze reis niet voor niets maakt!!!
    Hoop dat je weer heel veel nieuwe technieken leert! Succes daar :-)

• 14 Januari 2020 - 23:02

Jolanda:

Zo gelijk al een training, dat belooft wat.....Succes en veel plezier!

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012