Dag 8 - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Jeroen Maliepaard

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Januari 2020 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag de laatste dag in Korea. Vanochtend hebben we in het kantoor van de brandweerkazerne nog een training afgewerkt. Na de training hebben wij traditional Dutch Food gemaakt: erwtensoep met een Unox rookworst. Daarbij hoort ook roggebrood met jam. De dienstdoende brandweerlieden hebben het allemaal op. Of zij het lekker vonden durf ik niet te zeggen.

'S middags heb ik een nieuwe dobok gehaald. De oude was kapot, maar is ook meteen weer gerepareerd.

Vanavond hebben wij met Grootmeester Lim en een vriend van Grootmeester Lim gedineerd in een BBQ restaurant. Bij wijze van afscheid.

Morgen moeten wij vroeg op, want dan gaan wij weer terug naar Nederland.

• 20 Januari 2020 - 18:40

Debby Den Buitelaar:

Het zit er alweer op ! Een hele goede terugreis Jeroen en Barry. Tot woensdag Xxx

• 22 Januari 2020 - 19:29

Margreet:

Daar hoort geen roggebrood met jam bij hoor hahaha.....katenspek met mosterd hoort daar bij......

• 08 November 2022 - 21:22

Rick:

• 09 November 2022 - 12:43

Ineke De Looze:

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012