Tweede dag in Korea - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu Tweede dag in Korea - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Jeroen Maliepaard - WaarBenJij.nu

Tweede dag in Korea

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

13 November 2022 | Zuid-Korea, Daegu

Vandaag hebben we de hele dag getraind, 2 uur ´s ochtends en 2 uur ´s middags. De eerste 10 nieuwe technieken hebben we mogen ondervinden. Het betere gooiwerk (heupworp, brandweerworp o.a.). De details maken echt een groot verschil. Naarmate je verder komt wordt het steeds leuker!

Daarnaast hebben we ook technieken gereviewd. Al met al een mooie dag.

Vanavond hebben we met Grootmeester Lim gedineerd. Op het menu stond een gekookte kip :)

De rest van de avond hebben we een beetje door Daegu gelopen. Klein beetje maar, want het is een vrij grote stad met ruim 2.5 miljoen inwoners.

Morgen hebben we hetzelfde programma, volle bak trainen en weer veel leren.

We verblijven overigens in het Golden Palace te Daegu. We hebben, bij de lift, een aardig uitzicht op de bergen die zich rondom de stad begeven. Het weer is overigens prima hier. Zonnetje, graadje of 16/17. Goed uit te houden :)

Jeroen

Dit is het reisverslag van de trainingsstage van Barry Kieboom en Jeroen Maliepaard. Wij gaan van 13 tot 21 januari 2020 op trainingsstage bij Grootmeester Lim Chae Kwan in Daegu, Zuid Korea. Vanaf 13 januari wordt hier elke dag een stukje geplaatst om de achterblijvers op de hoogte te houden.

Actief sinds 24 Aug. 2012